over ons
sluiten
0321 388 777

FAQ

  1. Waar kan ik terecht met vragen over het bestellen van kaarten via deze website?
    U kunt ons telefonisch bereiken op 0321 388 770 of via info@meerpaal.nl
  2. Hoe kan ik rolstoelplaatsen bestellen?
    Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website reserveren. Heeft u een rolstoelplaats nodig voor een voorstelling? Reserveer deze dan via het bestelformulier in de theaterbrochure of bel met de theaterkassa op het Serviceplein via 0321 388 770.
  3. Ik wil zowel kaarten voor de normale prijs en kaarten met korting bestellen. Kan dat?
    Ja, dat kan. Wilt u bijvoorbeeld voor de normale prijs en kaarten met korting bestellen, klik dan eerste de normale prijs aan en selecteer de gewenste stoelen. Vervolgens klikt u op de theaterpas of CJP prijs en selecteert u de stoelen die u met deze korting wilt bestellen. Dit is alleen toegestaan indien u in bezit bent van een Meerpaal- en/of CJP-pas.
  4. Wat kost een bestelling via internet?
    Op onze website ziet u per voorstelling welke stoelen u kunt reserveren. Als u online reserveert betaalt u géén reserveringskosten.
  5. Kan ik ook telefonisch reserveren?
    Ja, dat kan. We kunnen uw kaarten per post aan u toesturen. Dit kost €2,50. Toegangskaarten dient u binnen 7 dagen te betalen. Indien uw betaling niet binnen deze termijn is ontvangen door De Meerpaal, worden de kaarten geannuleerd.
  6. Waarmee kan ik betalen bij De Meerpaal?
    Bij De Meerpaal kunt u terecht met contant geld, pinpas, creditcard (Mastercard en Visacard), Podium cadeaukaart, Theater- & Concertbon en de VVV Cadeaubon.
  7. Hoe ontvang ik mijn toegangsbewijs?
    Kaarten die u via internet boekt, kunt u vanaf dit seizoen ook als e-ticket thuis uitprinten. Als u voor deze optie kiest, dan betaalt u géén verzendkosten. Uiteraard kunnen we, tegen betaling, de toegangskaarten toesturen. Als de voorstelling binnen 7 dagen plaatsvindt, dient u de kaarten af te halen bij de kassa. Gereserveerde kaarten dient u binnen 7 dagen te betalen, anders vervalt de reservering. Mocht de betaling op deze termijn niet mogelijk zijn – omdat u bijvoorbeeld kort voor de voorstelling reserveert – dan dient u de kaarten minstens een half uur voor aanvang af te halen en te betalen bij de receptie. Niet afgehaalde kaarten worden na dat tijdstip doorverkocht.
  8. De voorstelling is uitverkocht, wat nu?
    Indien een voorstelling is uitverkocht, kunt u zich laten inschrijven op de wachtlijst. Zodra er stoelen vrijkomen hoort u van ons. U heeft dan de keuze om de gewenste theaterkaarten alsnog te reserveren. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst door te mailen of te bellen met de theaterkassa. De wachtlijst wordt bij het vrijkomen van plaatsen geraadpleegd op volgorde van binnenkomst.
  9. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
    De Algemene Voorwaarden die in De Meerpaal gehanteerd worden vindt u hier.